Протягом останніх кількох років компанії розглядають іміджевий одяг як стратегічну інвестицію у свій комунікаційний план. Персоналізований одяг дозволяє їм виділитися з-поміж інших, а також посилює почуття приналежності у співробітників.
Але для того, щоб команди з гордістю несли кольори та цінності бренду, їм має подобатися їхній робочий одяг. Тому для брендів головний принцип — робити вибір, що відповідає індивідуальним трендам, водночас враховуючи специфічні потреби обраного одягу (догляд, якість, посадка тощо).
Сьогодні споживачі як особистості обирають менш формальний стиль життя та образ, що є втіленням стилю «cool chic»: розслабленого, але елегантного. Вони досконало опанували класичні коди, щоб видозмінювати їх, винаходити нові образи та виражати свою особистість і чуттєвість.
Сучасні бренди керуються тими ж ідеями: мета полягає в тому, щоб виразити, чим вони є, — свої цінності, ідентичність та індивідуальність. З цієї точки зору, одяг їхніх співробітників, які є представниками бренду, має ключове значення. Пропозиція NEOBLU, заснована на переосмисленому класичному гардеробі, є чудовим союзником: увесь одяг створений так, щоб його можна було координувати між собою, з можливістю додати образу «родзинку» за допомогою вибору кольору, стилю чи аксесуара, що створить ту саму відмінність і сформує фірмовий силует.
«Поганий смак — це плутати моду, яка живе лише змінами, з довговічною красою.»— Стендаль
